zondag 8 januari 2012

Waar ben ik aan begonnen?

Het begon mij tegen te steken, al die schitterende blogs.
Ik bedoel, het stak mijn ogen uit. Jaloers!

Al jaren twijfel ik om er ook eentje op te starten.
Maar waarover moet ik in godsnaam schrijven? Ik heb de wereld niets te zeggen, er wordt al genoeg gepraat.

Vandaag heb ik toch de stap gezet. Niet dat ik weet waarover ik zal schrijven, noch of ik het volhoud.
Que sera, sera!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten